نوشته شده توسط : هاشم زاده

 فال كسب و كار

 

 

آیا می دانید چه شغلی برای شما مناسب تر است و چه کارهایی را می توانید بهتر از سایرین  انجام دهید؟

در این مقاله می خواهیم ببینیم که هر کدام از متولدین ماه های مختلف، برای چه شغل هایی مناسب هستند. پس اگر دوست دارید بدانید که حرفه ی نجومی شما چیست، در این مقاله با ما همراه شوید!

  برج حمل (فروردین)

متولدین این ماه دوست دارند زندگی، کار، تفریح و...همه چیز خود را متنوع و مهیج کنند. از آنجا که عاشق تنوع و هیجان هستند، برای کارهایی مثل تبلیغات، رسانه های گروهی، طراحی مُد، و معماری مناسب هستند. متولدین فروردین در کارهایی که نیازمند خلاقیت است بسیار موفق خواهند بود.

 برج ثور  (اردیبهشت)

متولدین این ماه دریای صبر و بردباری هستند. فقط کافی است منابع و فرجه کاری را به آنها بدهید تا سر موقع کار را به خوبی برایتان انجام دهند، و اصلاً هم برایشان مهم نیست که آن کار چقدر خسته کننده  ملالت آور بوده. این افراد بانکدارها، دانشمندها، حسابدارها و معلم های خوبی خواهند شد، چون اینکارها نیازمند صبر و استقامت است.

 برج جوزا (خرداد)

متولدین این ماه منبع انرژی هستند، و از صبر کردن هم خسته نمی شوند (مثل متولدین ماه اردیبهشت). از اینرو نیازمند حرفه هایی هستند که در آن فرد باید روی پای خود بایستد. آنها مکتشفین، مترجمین، و هتلدارهای خوبی می شوند چون این کارها مستلزم انرژی و نیروی فراوان است. این افراد حتی اگر 5 سال هم از شروع کار یک پروژه بگذرد، انرژی خود را از دست نمی دهند.

 

برج سرطان (تیر)

متولدین این ماه شنوندگان بسیار خوب و برای دردودل فوق العاده هستند. این افراد طبیعتاً برای شغل هایی که نیازمند ارائه ی پند و اندرز است مثل مشاوره، حقوق، روانشناسی، روانپزشکی و تدریس بسیار مناسب هستند. اینها افرادی احساساتی هستند، به همین دلیل نسبت به احساسات دیگران نیز حساس می باشند و هر کاری از دستشان برمی آید برای رفع درد و رنج دیگران انجام می دهند.

 

 برج اسد (مرداد)

بشاشیت و جمع گرایی بیش از حد، و توانایی متولدین این ماه برای القای زندگی و حیات حتی در کسل کننده ترین موقعیت ها، باعث می شود بتوانند رهبران فوق العاده ای شوند. این افراد همچنین در شغل هایی که در آن نیاز به تحرک، انگیزش و خلاقیت زیاد است هم موفق خواهند شد. رسانه های گروهی، تدریس، هنر، و تبلیغات از جمله کارهایی است که به خوبی از عهده ی آن برمی آیند. آنها همچنین می توانند رئیس جمهور، مدیر و رئیس و ویراستارهای فوق العاده ای شوند.

 

برج سنبله (شهریور)

تکیه کلام متولدین این ماه "تجزیه و تحلیل کن!" است. با توجه به همین علامت کارهایی به آنها داده شود تا بتوانند این نیاز درونی خود را برای تحقیق و تحلیل ارضاء کنند. تحقیقات، اکتشاف، آزمایشات و تحقیقات پزشکی بهترین شغل های مناسب برای آنهاست.

 

برج میزان (مهر)

این افسونگران خوش زبان در زمینه هایی قابلیت دارند که بتوانند از این سرمایه ی خدایی خود استفاده کنند. متولدین این ماه بهترین سیاستمداران، مشاوران تحصیلی و آموزشی، دلالان، و مشاوران خواهند بود. آنها افرادی منصف و بااخلاق هستند، و در شغل های که نیازمند قضاوت و انصاف است نیز بسیار موفق خواهند شد.

 

برج عقرب (آبان)

متولدین این ماه افرادی بسیار فردگرا هستند. آنها دوست دارند به سبک و مرام خود کار کنند و کسی در کار آنها دخالت نکند. به طور خلاصه بگویم، از رئیس و آقا بالا سر داشتن متنفرند. آنها می توانند موسسان شرکت، تاجران، مدیران، مشاوران خوبی باشند.

 

برج قوس (آذر)

متولدین این ماه عاشق مسافرت و دوستیابی هستند و بسیار خوش صحبت هستند. به خاطر همین خصوصیات و ویژگی ها می توانند در کارهایی مثل فروشندگی موفق شوند. آنها همچنین برنامه ریزان و بازاریابان موفقی خواهند بود. در هر کاری که با مشتری و ارباب رجوع سروکار داشته باشد، آنها موفق خواهند بود.

 

برج جدی (دی)

متولدین این ماه اشتیاق چندانی برای انجام کارهای بزرگ ندارند، و دوست دارند به حال خود باشند. آنها با اشیاء و لوازم بیجان رابطه ی بهتری برقرار می کنند تا آدم ها. شغل های مورد علاقه ی آنها کارهای نرم افزاری کامپیوتر، و مهندسی فناوری اطلاعات است. آنها مکانیک ها و تعمیرکارهای خوبی خواهند شد.   

برج دلو (بهمن)

متولدین این ماه افرادی ترقی خواه، پیشرو و آینده نگر هستند. بهتر است آنها در قسمت برنامه ریزی و سرپرستی شرکت به کار گمارده شوند. علاوه بر اینها، آنها ستاره شناسان، فالبینان، و طالع بینان بسیار خوبی خواهند شد. بله، آنها بیش از سایر مردم می توانند آینده نگری کنند.

 

برج حوت (اسفند)

متولدین این ماه دنباله روهای بسیار خوبی هستند. آنها می توانند با کمک گرفتن و پیروی از کتاب راهنما، دشوارترین کارها را هم انجام دهند. آنها نایب رئیس جمهور، نایب وزیر و نایب رئیس و معاونان خوبی خواهند شد



:: موضوعات مرتبط: انواع فال , فال كسب و كار , ,
:: برچسب‌ها: فال , فال روزانه , جدیدترین فال ها , انواع فال , فال روز , فال حافظ , فال نخود , فال چای , فال قهوه , فال رنگ ها , فال ماهها , فال فصلی , فال عطسه , فال ورزشی , فال عاشقانه , فال روز عشق , فال سال 89 , فال کسب و کار , فال عشق و ازدواج , ,
:: بازدید از این مطلب : 481
|
امتیاز مطلب : 88
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هاشم زاده

 فال روز عشق

 

فوریه چه احساسی در شما ایجاد می کند؟ شادی یا ترس؟ آیا می دانید که متولدین ماه های مختلف واکنش متفاوتی نسبت به این رویداد رمانتیک دارند و دوست دارند ولنتاین را به صورتی متفاوت جشن بگیرند؟

برج حمل (فروردین)

شما بیشترین کارت ها، گل ها، و شکلات ها را هدیه می گیرید. البته فکر کنم بدتان هم نمی آید که خودتان هم برای خودتان گل و شکلات بفرستید!


برج ثور (اردیبهشت)

یک دسته گل قاصدک، شکلات های ارزان قیمت و شامی در یک رستوران فَست فود؟ نگران نباشید، احتمالاً دارید کابوس می بینید!


برج جوزا (خرداد)

متولدین این ماه مثل سایر کارهایشان، امشب هم با دو نفر قرار دارند، و آخر شب را هم با دوستانشان برنامه می گذارند.


برج سرطان (تیر)

فکر می کنم برای متولدین این ماه هیچ هدیه ای از یک دستمال ابریشمی گلدوزی شده و یک بسته شکلات قلب شکل بهتر باشد.


برج اسد (مرداد)

یک شاخه گل رزی که معشوقتان برایتان فرستاده است اصلاً خوشحالتان نمی کند. فکر می کنید لیاقت حداقل صدها شاخه گل را داشته اید!


برج سنبله (شهریور)

اصلاً دوست ندارید که جعبه شکلاتی را که هدیه گرفته اید را با کسی سهیم شوید. همه اش نگران این هستید که مبادا یکی به آنها ناخنک بزند یا گل هایتان را بو کند!


برج میزان (مهر)

به هر کسی که می شناسید کارت ولنتاین می فرستید: آرایشگرتان، معلم هایتان، بقال محل، پسر خاله ی بقال محل و...دوست ندارید هیچ کس این شب احساس تنهایی کند.


برج عقرب (آبان)

برخلاف معمول شما اصلاً دوست ندارید که شب ولنتاین شام را بیرون صرف کنید. ترجیح می دهید یک شب رویایی را در خانه در کنار معشوقتان بگذرانید!


برج قوس (آذر)

اصلاً دوست ندارید برای کسی کارت ولنتاین بفرستید! اگر کسی بیشتر از آن چیزی که منظور شما بوده از آن کارت استنباط کند چه؟ به خاطر همین خودتان را به فراموشی می زنید که انگار یادتان رفته ولنتاین چه روزی است!


برج جدی (دی)

بوی گل شما را به عطسه می اندازد و اصلاً هم از شکلات خوشتان نمی آید! درعوض به نظرتان هیچ چیز برای ولنتاین بهتر از یک هدیه ی گران قیمت نیست!


برج دلو (بهمن)

دوست ندارید از روال عادی زندگی بیرون بیایید. همان چای گیاهیتان را می خورید و اصلاً هم فکر نمی کنید خوردن کمی شکلات باعث شود که مثل بقیه شوید!


برج حوت (اسفند)

عاشق اینجور مراسم ها هستید! اصلاً به امید همین روزها زندگی می کنید! فکر میکنید اگر هر روز زندگی ما آدم ها ولنتاین بود و همه به هم گل و شکلات هدیه میدادند، دنیا بهشت می شد!



:: موضوعات مرتبط: انواع فال , فال روز عشق , ,
:: برچسب‌ها: فال , فال روزانه , جدیدترین فال ها , انواع فال , فال روز , فال حافظ , فال نخود , فال چای , فال قهوه , فال رنگ ها , فال ماهها , فال فصلی , فال عطسه , فال ورزشی , فال عاشقانه , فال روز عشق , فال سال 89 , فال کسب و کار , فال عشق و ازدواج , ,
:: بازدید از این مطلب : 468
|
امتیاز مطلب : 86
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هاشم زاده

 فال ورزشی

 

 

 

آیا می دانید چه ورزش هایی برای متولدین ماه های مختلف مناسب است و متولدین ماه های مختلف از چه فعالیت های ورزشی بیشتر لذت می برند؟

برج حمل (فروردین)

قوچ قوی هیکل انرژی زیادی را صرف ورزش می کند. فعالیت های ورزشی مثل دو سرعت، ایروبیک پیشرفته و تایبو برای متولدین این ماه بسیار مناسب است.


برج ثور (اردیبهشت)

گاو نیرومند و پرعضله، بنیه و استقامت بسیار بالایی دارد که برای ورزش هایی مثل قایقرانی، وزنه برداری، مسابقات طناب کشی، راگبی، و کریکت بسیار مناسب است.


برج جوزا (خرداد)

دوقلوهای پراستعداد، و قابل انعطاف، از ورزش های دو نفره و ورزش هایی که نیاز به استفاده از قوه تعقل دارد، لذت می برند. تنیس دو نفره، کروکه (نوعی بازی با گوی و حلقه کروکت)، بیلیارد و لوژسواری برای متولدین این ماه بسیار مناسب است.


برج سرطان (تیر)

خرچنگ که عنصر وجودیش آب است، به شرکت کردن در ورزش های گروهی که در آب انجام می گیرد علاقه زیادی دارد، از اینرو ورزش هایی مثل واترپولو، قایقرانی، و هاکی روی یخ برای آنها بسیار مناسب است.

برج اسد (مرداد)

متولدین این ماه که ذاتاً رهبر به دنیا آمده اند، بنیه و استقامت بالایی داشته و علاقه و رغبت زیادی هم به ورزش های رقابتی دارند. قایق رانی، گلف، اسکی و مسابقات اتومبیل رانی جزء ورزش های محبوب آنهاست.


برج سنبله (شهریور)

فرشته پر ذوق و استعداد و کاردان، به دنبال ورزش هایی است که انگیزش ذهنی داشته باشد و علاقه زیادی به فیتنس دارند و ورزش هایی مثل بسکتبال، ژیمناستیک، یوگا و بدنسازی برای این افراد بسیار مناسب است.


برج میزان (مهر)

افراد متولد این ماه به دنبال ورزش های فکری هستند که به صورتی دو نفره انجام گیرد و بتوانند از طریق آنها تعادل خود را محک بزنند. ورزش هایی مثل ژیمناستیک، پاتیناژ، هندبال، و اسکیت مناسب حال آنهاست.


برج عقرب (آبان)

عقرب جهنده و مکار، از ورزش هایی لذت می برد که جرات آنها را محک بزند و نیاز به استقامت و استراتژی داشته باشد. شطرنج یا دو ماراتن ورزش های ایدآل برای این افراد است.


برج قوس (آذر)

کماندار پرجرات و پر انرژی در ورزش های تیمی و استقامت طلب استعداد زیادی دارند. ورزش هایی مثل بیس بال، اسب سواری، اسکواش، و البته تیراندازی با تیر و کمان برای آنها مناسب است.


برج جدی (دی)

بُز ثابت قدم، ذاتاً تمایل بسیار زیادی به کوه نوردی و صخره نوردی دارد. ورزش های تیمی مثل فوتبال نیز زمینه رقابتی برای آنها فراهم می کند که علاقه زیادی به آن دارند.


برج دلو (بهمن)

متولدین این ماه در جدیدترین ورزش ها که حتی بیشتر مردم اسمش را هم نشنیده اند، شرکت می کند. آنها برای ورزش هایی مثل اسنوبورد، موج سواری، پرش با اسکی، و پرش مناسب هستند.


برج حوت (اسفند)

ماهی آب دوست ما در ورزش های آبی مثل اسکی آبی، ماهیگیری، قایق سواری در رودخانه و البته شنا تبحر خاصی دارد .



:: موضوعات مرتبط: انواع فال , فال ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: فال , فال روزانه , جدیدترین فال ها , انواع فال , فال روز , فال حافظ , فال نخود , فال چای , فال قهوه , فال رنگ ها , فال ماهها , فال فصلی , فال عطسه , فال ورزشی , فال عاشقانه , فال روز عشق , فال سال 89 , فال کسب و کار , فال عشق و ازدواج , ,
:: بازدید از این مطلب : 435
|
امتیاز مطلب : 72
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هاشم زاده

 

ایران ناز

شنبه

۱شنبه

۲شنبه

۳شنبه

۴شنبه

۵شنبه

جمعه

7-6

روز خوب میگذرد

کمی صبر کن

روز بدی داری

یک خیال

خواب تو را می بیند

نامه دریافت میکنی

کمی صبر کن

8-7

مواظب کارهایت باش

امروز خوشحالی

همان می آید

مواظب دوستانت باش

درموردت کنجکاوی میکند

دیدارغیر منتظره

فامیل میشوید

9-8

مطمئن باش دوستت دارد

دیدار

زدست۱ نفر ناراحت می شوی

دررویایی هستی ولی نمیدانی

مغرورنباش

جوابش رابده

زیبایی امامغرور

10-9

خوشحالی

می خواهد تو را ببیند

به تو فکرمیکند

خوابهایت به حقیقت می پیوندد

اتفاقی برایت می افتد

صحبت مهمی میشود

به مسافرت میروی

11-10

نامه دریافت میکنی

باتوصحبت میکند

دیداربا کسی که دوستش داری

با او رابطه برقرار میکنی

هرگز فراموشت نمیکند

دوست دارد تو را ببیند

با او رابطه برقرار میکنی

12-11

دعوا میکنی

دوستت دارد

به تو می اندیشد

از خوابی وحشت داری

به تو فکر میکند

دیدار

اولین عشقش هستی

13-12

دیدار

مواظب خودت باش

به آرزویت میرسی

غمگینی

هوشیار باش

خبر خوش

صحبت درباره توست

14-13

دیدار با کسی

به گذشته فکر کن

به آرزوهایت میرسی

بیش از حد کنجکاوی

به تو احترام میگذارد

دلت پیش اوست

به میهمانی میروی

15-14

یک اتفاق بد

زیبا به نظر می رسد

طرفداری از تو

فامیل میشوید

به حرف مردم اعتماد دارد

دوستت دارد

عاشق او میشوی

16-15

مهربانی می بینی

عجله در دوستی داری

یک سختی در راه داری

به زیبائیت نناز

از تو خوشش می آید

اذیتش نکن

او را میبینی

17-16

یک روزخوب و عالی

در کارهایت کمی ناراحتی

دوستت دارد

به فکر آرزوهای گذشته ات باش

درست فکر کن

بعدازظهر خوشی داری

مطمئن باش اولین عشقشی

18-17

به تو قکر میکند

در کارهایت به تو کمک می کند

صحبت در مورد توست

دیدار با کسی که دوستش داری

یک خبر جدید

مواظب اوقات باش

خیانت کار نباش

19-18

برای او ارزشمندی

صبور باش

ازدواج

نامه ای دریافت میکنی

دوست عزیزت می آید

تو را دوست دارد و نمیدانی

ازدواج

20-19

کمکش کن

منتظر باش

تهدید

منتظری

در تکاپویی

هیچ اتفاقی نمی افتد

درد دل می کنی مراقب باش

21-20

دیدار غیر منتظره

خیانت می کنی

کسی که سالها اورا ندیده ای

به فکر فردا باش

بعدازظهر خوشی داری

به کارهایش فکر کن

در رنج و سختی قرار می گیرد

22-21

درباره تو صحبت میکند

صحبت در مورد توست

یک شب ترسناک

مضطربی

صحبت درباره توست

خیانت کار نباش

کمی درباره خودت فکر کن

23-22

درباره تو صحبت کرده

به رفتارت اهمیت می دهد

یک اتفاق خوب

کسی راجع به تو حرف می زند

منتظر کسی هستی

دیدار

به حرف مردم اهمیت نده

24-23

در خواب تو را می بیند

خواب خوشی می بینی

خوابهای خوش

به فکرت می رسد

ازدواج

خوش بختی

مواظب خودت باش




:: موضوعات مرتبط: انواع فال , فال عطسه در روز های هفته , ,
:: برچسب‌ها: فال , فال روزانه , جدیدترین فال ها , انواع فال , فال روز , فال حافظ , فال نخود , فال چای , فال قهوه , فال رنگ ها , فال ماهها , فال فصلی , فال عطسه , فال ورزشی , فال عاشقانه , فال روز عشق , فال سال 89 , فال کسب و کار , فال عشق و ازدواج , ,
:: بازدید از این مطلب : 642
|
امتیاز مطلب : 112
|
تعداد امتیازدهندگان : 32
|
مجموع امتیاز : 32
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هاشم زاده

 فال فصلی

 

 

 

 

 

 

 

 

بهار

پوست افرادی که در بهار به دنیا آمده اند، دارای رنگ های طلایی است. بعضی از متولدین این فصل چهره ای عاجی رنگ همراه با لک و کک و مک دارند و بقیه دارای پوستی شفاف و گندمگون می باشند. حتی با وجود کک و مک نیز پوست چهره ی آنها شفاف و درخشان بوده و در برابر نور آفتاب قهوه ای رنگ و برنزه می گردد. رنگ چشمهای این افراد معمولاً روشن با رگه هایی طلایی است.

 

رنگ های بهاری

نارنجی های روشن، هلویی، انواع رنگ قرمز، زنگاری روشن، صورتی های مایل به هلویی، قرمزهای روشن و درخشان متمایل به نارنجی، طلایی روشن و درخشان، زرد طلایی، خاکستری سایه روشن، قهوه ای متمایل به طلایی، قهوه ای مسی، آبی روشن و درخشان، آبی فیروزه ای، آبی دریایی، و آبی لاجوردی روشن تا سبزهای روشن و درخشان متمایل به زرد رنگ های متولدین فصل بهار است. مشکی و شرابی رنگ متولدین این فصل نیست.

 

تابستان

 پوست متولدین تابستان دارای زمینه ی رنگ های آبی متمایل به صورتی است. و معمولاً پوست صورت اینگونه افراد صاف و شفاف و مهتابی بوده و رنگ موها نیز از بور بسیار تند یا خاکستری یا قهوه ای با زمینه رنگ قهوه ای متمایل به قرمز یا خاکستری متغیر است. رنگ چشمهای متولدین این فصل روشن یا خاکستری ملایم می باشد.

رنگ های تابستانی

انواع صورتی های کمرنگ و صورتی های متمایل به شرابی، تمشکی، قرمزهای متمایل به آبی، آبی، بلوطی، زرد لیموی کمرنگ، بنفش تیره و کمرنگ، بنفش مایل به ارغونی سیر، سفید ملایم، بژ متمایل به آبی، قهوه ای گوزنی، آبی تیره متمایل به خاکستری، آبی روشن متمایل به خاکستری، سبزهای متمایل به آبی رنگ های متولدین فصل تابستان است. نارنجی، طلایی، مشکی از رنگ های این فصل نمی باشد.

 

پاییز

 

پوست افرادی که در فصل پاییز به دنیا آمده اند، دارای زمینه ی رنگ های طلایی است و رنگ موهایشان قرمز یا قهوه ای متمایل به قرمز بوده و پوست چهره ی آنها لطیف و شفاف، گلگون رنگ یا طلایی تیره می باشد. افراد متعلق به این فصل، با چشمهایی روشن و کمرنگ، در رنگ های تیره ی پاییزی بهتر به نظر خواهند رسید.

 

رنگ های پاییزی

انواع نارنجی، هلویی تیره، زنگاری، قرمز متمایل به قهوه ای، قرمزهای تیره و متمایل به نارنجی، طلایی، طلایی متمایل به زرد، طلایی متمایل به کرم، بژ متمایل به طلایی، انواع قهوه ای، آبی، فیروزه ای، انواع سبز رنگ های متولدین فصل پاییز است. صورتی، شرابی، ارغوانی، خاکستری و مشکی جزء رنگ های این فصل به حساب نمی آید.

 

زمستان

پوست زمستانی ها دارای زمینه ی رنگ های آبی متمایل به صورتی است. رنگ موهای اغلب افراد متولد در این فصل تیره بوده و رنگ چهره ی آنها بژ متمایل به خاکستری یا زرد رنگ می باشد. تضاد بین سفیدی چشم و عنبیه در چشمهای این افراد بیشتر از افراد متولد فصل تابستان است.

 

رنگ های زمستانی

اکثر رنگ های روشن و درخشان، صورتی های متمایل به آبی روشن و تیره، قرمزهای روشن و درخشان، قرمزهای متمایل به آبی، زردهای روشن، ارغوانی متمایل به قرمز تیره، سفید، بنفش مات، خاکستری متمایل به قهوه ای، خاکستری، مشکی، آبی تیره، آبی روشن، آبی مات، فیروزه ای روشن، سبزهای روشن از رگ ها متعلق به متولدین فصل زمستان است. نارنجی و طلایی از رنگ های زمستانی نمی باشند.



:: موضوعات مرتبط: انواع فال , فال فصلی , ,
:: برچسب‌ها: فال , فال روزانه , جدیدترین فال ها , انواع فال , فال روز , فال حافظ , فال نخود , فال چای , فال قهوه , فال رنگ ها , فال ماهها , فال فصلی , فال عطسه , فال ورزشی , فال عاشقانه , فال روز عشق , فال سال 89 , فال کسب و کار , فال عشق و ازدواج , ,
:: بازدید از این مطلب : 719
|
امتیاز مطلب : 93
|
تعداد امتیازدهندگان : 29
|
مجموع امتیاز : 29
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هاشم زاده

 مشخّصات متولدین فروردین ماه

 

 

 

پرجنب و جوش ، فعّال ، عجول ، رك و بی‌پروا ، زود عكس‌العمل نشان می‌دهد، لایق و كاردان ، عاشق قدرت ، بی‌صبر و طاقت ، قادر است مدّتها تنها باشد ، اهل امر و نهی ، طرّاح ، اهل هیجان ، حادثه‌جو ، پرتوقّع ، ریاست مآب ، با اعتماد به نفس ، سازنده ، به گذشته فكر نمی‌كند ، جوانتر از سنش ، شایسته ، ماجراجو ، روشنفكر ، دقیق ، اشتباه خود را نمی‌پذیرد ، با مدیریّت عالی ، متنفّر از مداخله دیگران ، فعّال و جنجالی ، با شهامت ، با مطالعه ، هوشیار و زرنگ ، صاحب عقیده ، مبتكر ، مقتدر ، اهل بخشش ،اهل تنوّع ، با حس مسئولیّت ، پر انرژی ، اهل كشمكش و ستیز ، سالم و پرقدرت ، خودخواه، گاهی یاغی ، بی ریا ، گاهی خشك و یك دنده ، مخالف دوز و كلك ، در باطن ضعیف‌تر از ظاهر است ، مددكار ، گاهی غیر واقعی و غیر منطقی ، هوشمند.

مرد فروردین


رك و راست، عاشق پیشه، حسود، پرتوقع و ریاست طلب، هرگز به گذشته فكر نمی‌كند، رفتار و قیافه‌اش جوانتر از سنش به‌نظر می‌رسد، از زن خجول، ملالت آور و منفی باف بیزار است.
 


زن فروردین


او بیش از هر زن دیگری در دنیا می‌تواند بدون مرد زندگی كند. دارای قابلیتهای زیادی است بطوریكه تقریبا از عهده انجام هر كاری از فروشندگی تا نخست وزیری بر می‌آید. خوش بین است و خواهان داشتن كاری در خارج از منزل می‌باشد. عصبانیتهایش ظاهری و مهربانیش عمیق و واقعی می‌باشد


مشخصات متولدین اردبیهشت ماه
 
خیلی قانع ، صبور و آرام ، پرتحمّل ، عاشق مالكیّت ، حسود ، متعصّب ، اهل اعتدال ، با محبّت ، خیلی قوی و سالم ، عاشق عطر و بوی طبیعی ، از تجارب گذشته الهام می‌گیرد ، واقعاْ وفادار ، مخالف افراط ، ‎‎‎با سلیقه ، خوشگل‌پسند ، پول‌دوست ، همیشه راضی ، مصمّم ، پركار ، سخاوتمند ، مؤقّر و سنگین ، فقط در مقابل حرف آرام رام می‌شود ، اهل مادیّات ، دنبال زندگی شیرین ، مادّی‌گرا و سودجو ، به‌هر كاری صورت واقعی می‌دهد ، مخالف خشونت ، با ثبات و پایدار ، عاشق صلح و آرامش ، صادق ، مال جمع كن ، اهل هنر ، مخالف درگیری ، اگر عصبانی شود طوفان بپا می‌كند ، مستعد كشاورزی ، هركاری را به پایان می‌رساند ، رئیس فعّال و لایق ، با همه كنار می آید ، خود سر ، نجیب، عاشق خانه و خانواده ، عاشق طبیعت ، عاشق رفتار ملایم ، كمك رسان ، دارای قلبی بزرگ ، با صفا ، مسلّط به نفس ، دارای عزّت نفس ، عاشق گل و زیبائی ، بی تفاوت نسبت به دشمنان ، میانه رو ، رفیق و دوست بسیار شیرین ،شیك پوش ، علاقه‌مند به موسیقی ، قدر شناس ، مخالف عجله ، دارای تحمّل زیاد ، محتاط و مخالف اعتراض و انتقاد .



مرد متولد اردیبهشت


دیر ناراحت می‌شود اما اگر ناراحت شود دنیا را به‌هم میریزد. زن شوخ، سیاستمدار، مطیع و خانه‌دار را به حد پرستش دوست دارد. آرام، اهل عمل، حساس، محتاط است ولی اصلا رویائی نیست. زود رنج و بد خشم است اما هرگز از خانه‌اش قهر نمی‌كند. دست و دلباز اما حسابگر است و علاقه‌مند است پسر داشته باشد.



زن متولد اردیبهشت

طبیعت را دوست دارد. مادری سخت‌گیر، همسری فداكار و كمك دهنده، عاشق موسیقی و ساز و آواز است. از بسیاری جهات نمك رندگی محسوب می‌شود. دغلباز و ناپاك و اهل فلسفه بافی نیست. در عشق بی‌پرواست. در شیك‌پوشی طرفدار سادگی است، مخالف شتابزدگی است و یك رگ لجبازی دارد

مشخصات متولدین خرداد ماه
 
اهل تنّوع ، واقعاْ باهوش ، سریع‌الانتقال ، متلّون‌المزاج ، غیر پایدار ، عاشق كارهای فكری ، كنجكاو ، پرانرژی ، دارای شخصیّت دوتایی ، بی‌ثبات ، دمدمی مزاج ، هرگز كار را تمام نمی‌كند ، عاشق مسافرت ، معاشرتی ، سر به هوا ، زرنگ ، قابل تطبیق با هر محیط ، پی به اسرار می‌برد ، نا آرام ، در جستجوی مطالب جدید ، واقعاْ با سلیقه ، ماهر ، دارای قدرت فكری زیاد ، آدم شناس ، عاشق برنامه‌های كوتاه‌مدت ، منطقی ، عاشق حركت ، متنفّر از تقلّب ، عاشق كامپیوتر ، از كار طولانی خسته می‌شود، عاشق شطرنج ، زود جوش ، در یك‌جا بند نمی‌شود ، نرم و غیرمستقیم حرف می‌زند ، قابل انعطاف ، عاشق مطالعه ، عاشق جمع مردم ، رنگارنگ ، دارای قوّه تخیّل زیاد ، خوش سر و زبان ، ماجراجو و بی ثبات ، شیك پوش ، غیر حسود ، گاهی شاد و گاهی غمگین ، گاهی پر حرف و گاهی خاموش ، نكته سنج ، اهل هنر ، خواهان وفاداری ، كم حرف ، آب زیر كاه ، اهل معاشرت ، رویائی ، بی قرار ، اصلاْ رویش حساب نكنید ، میل ندارد كسی از كارش سر در بیارد ، با انصاف ، بدقول ، اهل زخم زبان ، گاهی لجباز ، عاشق غذاهای تند . 


مرد متولد خرداد


با ذوق، هنر دوست، غیر حسود و كمی بدقول، برای فرزندان پدری نرم و مهربان، در زناشوئی و معاشرت با زن اهل تنوع و ماجرا، خوش صحبت است، علاقه دارد كه مرموز جلوه كند، گاهی اهل زخم زبان، كنایه و آزار است. از شنیدن انتقاد از رفتار عاشقانه‌اش بیزار است.



زن متولد خرداد

زنی با چند شخصیت گوناگون، با قوه تخیل بالا، خوش سر و زبان و با سلیقه، ماجرا دوست و بی‌ثبات، خیلی بیش از اینكه طالب عصبانیت شما باشد به شفقت شما نیاز دارد. عاشق تغییر و تحول است. مادری است شاد و خندان و بچه‌هایش مانند خودش خود مختارند و روی پای خود می‌ایستند

مشخصات متولدین تیر ماه
 
یلی حسّاس ، سریع الانتقال ، رویایی ، عاشق خانه و خانواده ، منزوی ، عاشق مهتاب ، عاشق فرزند ، علاقه مند به كشاورزی ، گاهی آرام و گاهی طوفانی ، خجالتی ، بسیار با سلیقه و شیك پوش ، پشتیبان اقوام ، دارای قویترین احساسات ، بهترین آشپز ، علاقه زیاد به گل ، دارای حس پدرانه یا مادرانه ، با وفا ، رفیق باز ، صرفه جو و اقتصادی ، محتاج به كمك دیگران ، پر محبّت ، مطیع همسر ، تا حدودی خسیس ، متنفّر از انتقاد ، با هوش ، اهل قهر و آشتی ، در آشتی پیشقدم نمی شود ، همسری با وفا ، غمگین در روزهای ابری ، گاهی خوب و گاهی بد ، خیالاتی ، عاشق عتیقه و اشیاء كهنه ، اهل تدارك و آذوقه ، مادیّگرا و پول پرست ، رك گو ، خودخواه ومغرور ، تا حدودی سطحی نگر ، صبور و آرام ، حافظ اسرار ، علاقه زیاد به مادر ، عاشق تعریف و تمجید ، مهمان نواز عالی . خیلی ظریف ، شكیبا ، صمیمی ، محافظه كار ، اهل ریسك نیست ، میهن پرست ، انتقامجو ، وسواسی ، رئوف و مهربان .

مرد متولد تیر

اخمو، بچه مسلك، تودار، همبازی بچه‌ها، كمی بخیل و پول دوست، او بدون شك استاد است و می‌تواند طولانی‌ترین مطالب را در كوتاهترین جملات بیان كند. حواسش هرگز پرت نمی‌شود و از پرچانگی بیزار است. اگر قلبش جریحه دار شود فورا به لاك خویش فرو می‌رود. هیچ مردی به اندازه او زنش را دوست ندارد.



زن متولد تیر

با وفا، نجیب، گاهی اوقات خسیس، در آشپزی قابل، در شبهای مهتابی عاشق، در دوران مادری یك زن كم‌نظیر، از انتقاد نفرت دارد، اگر مورد تمسخر قرار گیرد به شدت آزرده خاطر می‌گردد و تاب تحمل طرد شدن را ندارد. صبر و از خودگذشتگی او برای كسانیكه دوستشان دارد حد و مرزی ندارد

مشخصات متولدین مرداد ماه
 
پر محبّت ، متنفّر از دروغ ، واقعاْ قدرتمند ، ثابت قدم ، عاشق شهرت ، بسیار مغرور ، سر حال و بشّاش ، خودخواه و جاه طلب ، بد پیله ، خود بزرگ بین ، مقتدر ، مؤدّب ، فعّال و كوشا ، با ثبات و پایدار ، قوی و با اراده ، اهل معنویّات ، خود نما ، عاشق تعریف و تمجید ، با جرأت و شهامت ، رهبر و فرمانروا ، زود گول می خورد ، پر انرژی ، بلند نظر ، صدّیق و مهربان ، سخاوتمند ، وفادار ، شجاع ، علاقه مند به زندگی تجمّلی ، لجوج ، حساس ، پر توقّع ، پر تحمّل ، دوستِ واقعی ، یك پدر نمونه ، بی ریا ، رام شونده ، دارای خشمی طوفانی ، مدافع و پشتیبان اطرافیان ، علاقه مند به موسیقی ، باید مورد ستایش قرار گیرد ، كمی حسود ، كار آمد ، دست و دلباز و تا حدودی ولخرج ، با گذشت ولی خودخواه ، بدون كینه ، فاقد بد ذاتی ، خون گرم ، ظریف كار ، سریع الانتقال ، خوش سیما و شكیل ، همیشه تمیز ، یك دفعه و ناگهانی عصبانی میشود ، بسیار مؤدب و مورد احترام مردم.
 

مرد متولد مرداد

یك شیر ژیان و سر كش، یك عاشق پاكباز، یك دوست واقعی و یك پدر نمونه، بی عشق نمی‌تواند زندگی كند دل او از آئینه پاكتر و روشنتر است اما خشم او هم توفانی هم سهمگین خواهد بود. اغلب آدمهای كارآمدی هستند به نحوی كه اغلب كارهای منزل را شخصا و با مهارت تمتم انجام می‌دهند.



زن متولد مرداد

باهوش، گرم و جذاب، شیك پوش، با شخصیت، خواهان تجمل، ریاست طلب، دوستدار تعریف و تمجید و كدبانو، در دوستان تاثیر بسیار مطلوب بر جای می‌گذارد. مادری مهربان و صمیمی كه می‌كوشدفرزندان خود را مستقل و دارای اعتماد به نفس بار بیاورد


مشخصات متولدین شهریور ماه
 
 حسّاس ، با هوش ، شاد و سر حال ، دقیق ، وظیفه شناس ، خوش هیكل و خوش تیپ ، سالم و تندرست ، اهل سازش ، سود جو ، خجول ، بد پیله ، واقعاْ ساعی و كوشا ، سرمایه دار ، كمال گرا ، صبور و آرام ، عاشق سلامت خود ، متّكی به نفس ، خونسرد و خوددار ، عاشق كامپیوتر ، روشنفكر و دانشمند ، قابل انعطاف ، وسواسی ، پر انرژی ، مبتكر ، اهل اعتدال و میانه روی ، كمك رسان ، اهل انتقاد ، معتمد ، وفادار ، با ایمان ، رام نشدنی ، بی ریا و بی تزویر ، خوش قلب ، چشم و گوش بسته ، با شرم و حیا ، ثابت قدم ، مورد حسد قرار می گیرد ، دور از جرّ و بحث ، گول زرق و برق را نمی خورد ، فرشته خو ، خیلی درس خوان ، چابك ، خیال پرداز ، دارای ذائقه قوی ، با انضباط و مستقل ، كاردان و لایق ، نكته سنج ، خود كفا ، پر توقّع ، اهل همدردی ، زود رنج ، قاطع ، دور اندیش ، خرده ‌گیر و خورده بین .



مرد متولد شهریور


آتش عشق این مرد بسیار كم شعله اما جاودانه و با حرارت است. مجموعه‌ای است از كمال و هوش و ثبات قدم. بر انگیختن احساساتش كار دشواری است. او می‌تواند سالهای سال بدون اینكه قلبش برای كسی بتپد زندگی كند. به كوچكترین چیزهائی كه مورد علاقه همسرش است فكر می‌كند و به آنها اهمیت میدهد.



زن متولد شهریور

بسیار احساساتی، بی‌ریا و تزویر، خوش قلب، خواستار عشق حقیقی و وفادار به همسر و خانواده، در مناسبات خود با او سعی كنید از جر و بحث پرهیز نمائید. در هیچ كاری زیادهروی نمی‌كند و خوب می‌تواند از خود مراقبت كند. در مقابل اقرار به گناهان خویش سرسختی عجیبی نشان می‌دهد

مشخصات متولدین مهر ماه
 

اهل اعتدال ، حامی وپشتیبان همسر ، شیرین بیان ، صلح جو ، علاقه مند به فضا ، آرام و متین ، بسیار منطقی ، بی آلایش ، عاشق اصالت ، علاقه مند به موسیقی ، اجتماعی ، مؤقّر ، بد پیله ، خجالتی ، پر از احساس ، اهل مشورت ، عاشق هنر و ادبیات ، سیاستمدار ، به فكر فردا نیست ، مقبول اطرافیان ، اهل مساوات و برابری ، پر شور و حرارت نیست ، عاقل ، اهل حمایت از دیگران ، معتدل و پایدار ، شكمو ، امیدوار ، با انصاف ،خوش سلیقه ، اهل تجزیه و تحلیل ، گاهی تنبل ، كنجكاو و جستجو گر ، متنفّر از زیادی مهمان ، انتقامجو ، از بی بند و باری متنفّر است ، با معلومات و با درایت ، به آسانی تغییر عقیده نمی دهد ، مهربان ، شیك پوش و جذّاب ، نكته سنج ، دارای پشتكار فراوان ، یك روز گرم و یك روز سرد ، هوشمند ، مشاور خوب ، دوست یاب ، منظّم و مرتّب ،عاشق رنگ آبی ، گاهی لجباز ، مثل باتری باید مرتّب شارژ شود ، صادق و درستكار ، خوش مشرب ، ساده دل ، آسان گیر ، دو دل و مردد ، خوش‌بین .
 

 

مرد متولد مهر


با انصاف، متعادل، زن پرست، خوش سلیقه و گاه تنبل و بی اعتنا نسبت به زندگی، اگر شوهر متولد مهر دارید همیشه به سر و وضع خود برسید خانه را تمیز و مرتب نگاه دارید. این مرد به هیچ وجه مایل به رنجاندن دیگران نیست. شما می‌توانید به خود ببالید كه هوشمند‌ترین مشاور جهان را د رجوار خود دارید.



زن متولد مهر

معمولا استخوان بندی درشتی دارد و نسبتا سنگین وزن است. شما بارها در او علائم یاز قدرت، اراده، جدیت و تصمیم می‌بیند كه با خلق و خوی زنانه كمتر سازگاری دارد. در هر موقعیتی چه جزئی و چه مهم هوشیاری و انصاف و قدرت استدلال خود را ظاهر می‌سازد و از انزوا و تنهائی نفرت دارد


مشخصات متولدین آبان ماه
 
قوی و قدرتمند ، مصمّم و با اراده پولادین ، ورزشكار ، هوشیار ، حسّاس و خجول ، در ظاهر آرام ولی در باطن خروشان ، انتقامجوی شدید ، پر انرژی ، واقعاْ كوشا ، عاشق ماورالطبیعه ، اهل معنویّات ، عاشق مسائل مرموز ، هر كاری را به پایان می رساند ، مشكوك و كنجكاو و تودار ، مجری بسیار خوب ، پایدار و با ثبات ، محقّق ورزیده ، كاشف و دانشمند ، علاقه مند به تفتیش عقاید ، فكر سایرین را می خواند ، دارای روح قوی ، واقعاْ امیدوار ، فرمانده و سیاستمدار ، مقاوم و پر تحمّل ، فنا ناپذیر ، عدّه كمی را وارد زندگی خود می كند ، عاشق تولّد مجدّد ، دارای اهداف عالی ، بلند پرواز ، علاقه‌مند به روانكاوی و روانشناسی ، پر شور و حرارت ، پدری فداكار ، عاشق نصیحت كردن دیگران ، دارای افكار تخیّلی و ایده آل ، زیبا ، حسود ، موقع شناس ، جاه طلب ، خشن ، قابل اعتماد ، متنفّر از دروغ ، با وقار ، منطقی ، ماجراجو ، عاشق اسرار حیات و جهان ، با اعتماد به نفس ، شجاع و دلیر ، كمال گرا ، اهل معنویّات و واقعاْ قاطعانه عمل می كند .



مرد متولد آبان

تیز هوش، با اراده، خواستار هدفهای بزرگ، پدری دلسوز و مهربان، مواظب باشید كه هرگز به مرد متولد این ماه دروغ نگوئید و احساسات او را جریحه دار نكنید و یا بر خلاف غرور مردانه او رفتار و گفتاری نداشته باشید زیرا كه انتقام و عكس العمل خشمگینانه او بسیار سوزنده و خطرناك است.



زن متولد آبان

طناز و زیبا، خانه دار و گرم، حسود و انتقامجو، راز دار و خود دار، موقع شناس و گاه جاه طلب، جذاب و مغرور و با اعتماد به نفس، برای متولد این ماه اندكی علاقه و یا اندكی تنفر مفهوم ندارد یا عاشق است یا دشمن و در غیر اینصورت كاملا بی تفاوت و بی اعتناست

مشخصات متولدین آذر ماه
 
پر شانس‌ترین فرد ، ساده و بی آلایش ، عاشق تعلیم و تربیت ، سازش‌كار ، با هوش و با نشاط ، اهل دین و مذهب و معنویّات ، كنجكاو ، خوش قلب ، دوست داشتنی ، علاقه‌مند به مسافرت و گردش ، اجتماعی و خوش مشرب ، اهل تجربه ، سخاوتمند ، با ذوق ، چالاك ، یك دفعه حرف شیرین می پراند ، انعطاف پذیر ، فراموشكار ، اهل عدالت ، مشتاق و پر انرژی ، زود خسته می شود ، علاقه‌مند به معاشرت و دوست یابی ، مرتّب كار عوض می كند ، عاشق تنوّع ، شاد و خندان ، با شهامت ، پاك و معصوم ، دعوائی و زودرنج ، اهل فرار از مسئولیّت ، خوش ذات ، صادق ، كم دقّت ، خوش بین ، منطقی ، مهمان دوست ، ولخرج ، رك گو ، اهل سؤال و جواب ، دمدمی مزاج ، برای دوست هر كاری می كند ، عاشق شهرت و افتخار ، خونگرم ، با معلومات ، سریع الانتقال و باهوش ، خوش گذران ، چیز فهم ، مشتاق بیان حقایق .
 

مرد متولد آذر


صادق و راستگو، دمدمی مزاج، در عشق كم اعتنا، خواهان آزادی و بی‌قیدی و طرفدار تنوع و مسافرت، خطرناكترین شوهر دنیا است. صاحب بزركترین كلكسیون دوست آشنا در دنیاست، به هنگام انتخاب دوست به جای توجه به ظاهر دقت خود را متوجه باطن آنها میسازد.



زن متولد آذر

اهل منطق و واقعیت، مهمان دوست، بی ریا و پول خرج كن، بی نظم و انضباط، راستگو اما بد زبان و درشت‌گو، زبان متولد این ماه نیشدار و پر كنایه است اما قلبش پاك و صمیمی و بی ریا ست. بیشتر اهل شكار افتخارات و شهرت است تا اهل شكار و پول و مادیات


مشخصات متولدین دی ماه
 
دارای شخصیّت عالی ، خیلی لایق و كاردان ، بهترین رئیس ، انتقامجوی شدید ، ساده پوش و بی آلایش ، محتاط ، آرام و صبور ، مرد عمل ، مقتدر ، پر تحمّل ، جدّی و جاه طلب ، فعّال و كوشا ، واقع بین ، سركش ، پول دوست ، بیهوده انرژی تلف نمی كند ، از تجربیّات خود و دیگران به خوبی استفاده می كند ، با‌شرف و با ‌وجدان ، تمیز ، خودكفا و سودجو ، دارای حس مسئولیّت زیاد ، دشمن ولخرجی و اسراف ، حسابگر ، مخالف تجمّلات ، صاحب شأن و مقام ، سازمان دهنده خوب ، تقریباْ سیاستمدار ، كوشا و مطمئن و خونسرد ، تودار ، مالك همسر خود ، حسود و بدبین ، متنفّر از طلاق ، دارای عدم اعتماد به نفس كافی ، قدرت طلب ، خانواده دوست ، خشك ولی مهربان ، خشن ، دارای زبان نیش‌دار ، شاد و با نشاط ، دارای باطن خروشان ، غیر قابل گذشت ، قدر شناس ، گاهی اوقات خجالتی ، باانضباط ، بد اخم و بد عنق ، دارای حافظه قوی ، زود سر كار می آید و دیر می رود ، از تنبلی بیزار است ، اهل دكتر و دارو ، خونسرد و مداوم ، ثابت قدم ، خودكار ، مذهبی ، شنونده خوب و گاهی اوقات لجباز .



مرد متولد دی


قدرت طلب، خانواده دوست، خوددار و سرد، در عرصه عشق كم حرف و كم تظاهر، پدری جدی و خشك اما مهربان و دلسوز. مقام را به ثروت ترجیح می‌دهد. در جوانی بسیار جدی است ولی به تدریج كه پا به سن می‌گذارد نرم می‌شود. ابراز عشق و علاقه را باید به وی یاد بدهید. مرد این ماه هرگز از روی هوس ازدواج نمی‌كند.



زن متولد دی

جاه طلب، كد بانو، منظم، كمی لجباز و زود رنج، همیشه آراسته و خوش لباس، هدف نهائی او همیشه تامین زندگی، جلب احترام و كسب اقتدار و برخورداری از موقعیتهای چشمگیر است. از نظر اجتماعی فوق العاده مبادی آداب و با نزاكت است

مشخصات متولدین بهمن ماه
 
بسیار حسّاس ، استوار و ثابت قدم ، واقعاْ عاقل و تودار ، بدون ریا و تزویر ، انسان واقعاْ خوب ، دانا ، خونسرد ، رك گو ، روی خودش بیش از دیگران حساب می كند ، مستقل ، منطقی ، عاشق بشریّت و انسانیّت ، فكر دیگران را می‌خواند ، ثابت قدم ، آرامش دوست ، كمك رسان ، آسان زندگی می كند ، پرسه زدن را دوست دارد ، دارای حسّ ششم قوی ، علاقه مند به دوستان ، آزادیخواه ، بلند پرواز ، رام نشدنی ، هر جا برود بر می گردد ، جاه طلب ، از اقرار به گناه منزجر است ، دوستان بسیار زیادی دارد ، رازدار و تو دار ، اجتماعی ، تا حدودی خودخواه و مغرور ، انتقاد را قبول ندارد ، فرشته خو ، از تعریف لذّت می برد ، راه و روش خود را به طور دائم تغییر میدهد ، منافع خود را به خاطر دیگران به خطر می اندازد ، سخاوتمند مخصوصاْ در دوستی ، دوستی او عمیق و شكوهمند است ، ولخرجیش از روی عقل است ، خوش قلب و مهربان ، كم‌حافظه ، بهترین مشاور ، پرحركت و بی‌قرار ، كم علاقه به اصول سنتّی و قدرشناس .
 

مرد متولد بهمن


دارا دوستان زیادی است، از اقرار به نقطه ضعف‌های خود منزجر است. حسود و سوظنی نیست، هارت و پورت و هیاهو دارد. دیر ازدواج می‌كند و در بیماری وسواس است. ذاتآ اجتماعی است و افكاری را در سر می‌پروراند كه اصلآ عملی نیستند. عشق اول خود را برای تمام عمر در خاطر نگه می‌دارد.



زن متولد بهمن

بسیار غافلگیر كننده، سزیع الانتقال، دارادی حس پیش بینی، كنجكاو، رفیق باز و كم علاقه به آداب و رسوم، در عشق خود بسیار جدی و وفادار است اما قادر به ابراز آن نیست. او متعلق به همه جا همه كس است اما د رعین حال از آن هیچكس نمی‌باشد


مشخصات متولدین اسفند ماه
 
بسیار حسّاس و رؤیایی ، دارای حسّ ششم ، خیلی ظریف و نرم عمل میكند ، اهل آرامش و ملایمت ، همیشه موافق ، سازش‌كار و دارای تخیّلات شدید ، اصلاْ واقع بین نیست ، سازگار ، زود رنگ عوض می كند ، احساساتی ، قابل انعطاف ، دارای افكار غیر واقعی و غیر منطقی ، بسیار متین و آرام ، كم عصبانی می شود ، مهربان ، علاقه مند به موسیقی ، عاشق صلح و آرامش ، كم انرژی ، ساده‌لوح ، پول دوست ، مرموز ، داستان‌پرداز قوی ، نیكوكار خجالتی ، خواستار تشویق و حمایت ، زود رنج ، از نظر جسمی ضعیف ، دو دل ، ترسو ، خیلی حسود ، باریك بین و دقیق ، خیالباف ، نا امید ، اهل نامه نگاری ، علاقه زیادی به جشن ‌تولّد ، یا منفی كامل است یا مثبت كامل ، دارای صبر ایّوب است ، گاهی اوقات واهی و پوچ گرا ، نازنین ولی ‌ناقلا ، اهل معنویّات ، به دخترانش علاقه زیادی دارد ، غم‌گرا ، خواستار نوازش ، احساس آرامش می‌دهد .
 

مرد متولد اسفند


به هیچ عنوان حد وسط ندارد، یا منفی كامل است یا مثبت كامل، از كم كاری و خونسردی او نرنجید، هفته‌ای دو سه بار به او بگوئید دوستش دارید. متعصب نیست و هرگز به قضاوت نمینشیند و تا زمانیكه به مطلبی پی نبرده باشد نظریه‌ای ابراز نمی‌دارد.



زن متولد اسفند

ظرف عسلی است كه قدری فلفل به داخل آن ریخته شده است. از بسیاری جهات بی‌نظیر است. ناراحت‌‌ترین مردها در جوار زن اسفند احساس آرامش می‌كنند. سخت رویائی و خیالباف است، به كودكان خویش عشق میورزد

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: انواع فال , فال ماه ها , ,
:: برچسب‌ها: فال , فال روزانه , جدیدترین فال ها , انواع فال , فال روز , فال حافظ , فال نخود , فال چای , فال قهوه , فال رنگ ها , فال ماهها , فال فصلی , فال عطسه , فال ورزشی , فال عاشقانه , فال روز عشق , فال سال 89 , فال کسب و کار , فال عشق و ازدواج , ,
:: بازدید از این مطلب : 578
|
امتیاز مطلب : 109
|
تعداد امتیازدهندگان : 35
|
مجموع امتیاز : 35
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هاشم زاده

 فال بوسیله رنگها و تاریخ تولد

 

 

 

 

 

یه فال جالب ! كمتر آدمی به فال و طالع بینی اعتقاد راسخ داره ، اما خوندن این جور فال ها خالی از لطف نیست ، ضمن اینكه همیشه یه مواردی هست كه یه جور فال یا طالع بینی گوشزد می كنه و با واقعیت هم سازگاره . مگه نه؟

 رنگ خودتون رو با توجه به تاریخ تولدتون پیدا كنید و بعد توضیح مربوط به اون رنگ رو بخونید


در صورتیكه تاریخ تولد شما در :

اول فروردین ماه باشد سیاه هستید.
بین دوم فروردین تا 11 فروردین باشد ارغوانی هستید
بین 12 تا 21 فروردین باشد. شما سرمه ای است
بین 22 فروردین تا 31 فروردین باشد نقره ای هستید.
بین یكم اردیبهشت تا 10 اردیبهشت باشد سفید هستید.
بین 11 اردیبهشت تا 24 اردیبهشت باشد شما آبی هستید.
بین 25 اردیبهشت تا سوم خرداد باشد شما طلائی رنگ هستید.
بین 4 خرداد تا 13 خرداد باشد شما شیری رنگ هستید.
بین 14 خرداد تا 23 خرداد ماه باشد شما خاكستری هستید.
بین 24 خرداد تا دوم تیر ماه باشد شما رنگ خرمائی هستید.
سوم تیر ماه باشد رنگ شما خاكستری است. 
بین 4 تیر ماه تا 13 تیر ماه باشد شما قرمز هستید.
بین 14 تیر ماه تا 23 تیر ماه باشد شما نارنجی هستید.
بین 24 تیر ماه تا سوم مرداد ماه باشد شما زرد هستید.
بین 4 مرداد ماه تا 13 مرداد باشد شما صورتی هستید.
بین 14 مرداد تا 22 مرداد باشد شما آبی هستید.
بین 23 مرداد تا یكم شهریور باشد شما سبز هستید.
بین 2 شهریور تا 11 شهریور باشد شما قهوه ای هستید.
بین 12 شهریور تا 21 شهریور باشد شما كبود رنگ هستید.
بین 22 شهریور تا 31 شهریور باشد شما لیموئی هستید.
متولدین یكم مهر ماه زیتونی هستند.
بین 2 مهر تا 11 مهر ماه ارغوانی هستید.
بین 12 مهر تا 21 مهر ماه باشد شما سرمه ای هستید.
بین 22 مهر ماه تا یكم آبان ماه شما نقره ای هستید.
بین 2 آبان تا 20 آبان ماه باشد شما سفید هستید.
بین 21 آبانماه تا 30 آبانماه باشد رنگ شماطلائی است.
بین یكم آذر ماه تا 10 آذر ماه باشد شما شیری رنگ هستید.
بین 11 آذر ماه تا 20 آذر ماه باشد شما خاكستری هستید.
بین 21 آذر تا 30 آذر باشد شما رنگ خرمائی هستید.
متولدین اول دیماه نیلی رنگ هستند.
بین دوم دی ماه تا 11 دی ماه باشد رنگ شما قرمز است.
بین 12 دی تا 21 دی ماه شما نارنجی هستید.
بین 22 دی ماه تا 4 بهمن ماه باشد شما زرد هستید.
بین 5 بهمن تا 14 بهمن ماه باشد شما صورتی هستید.
بین 15 بهمن تا 19 بهمن ماه باشد شما آبی هستید.
بین 20 بهمن تا 29 بهمن ماه باشد شما سبز هستید .
بین 30 بهمن تا 9 اسفند ماه باشد شما قهوه ای هستید.
بین 10 اسفند تا 20 اسفند باشد شما كبود رنگ هستید.
بین 21 اسفند تا 29 اسفند باشد لیموئی هستید.

قرمز

با نمك و دوستداشتنی، مشكل پسند اما همیشه عاشق.......
اینطور بنظر میرسد كه مورد محبت نیز باشید. با روحیه و
بشاش اما در همان زمان میتوانید بد اخلاق هم شوید 
قادرید با مردم بسیار خوب و با ملاطفت برخورد كنید و این
همان عشقی است كه میتواند در راهی كه در پیش دارید
همراهتان باشد
آدمهایی را كه راحت صحبت میكنند دوست دارید این آدمها
باعث میشوند احساس راحتی بیشتری داشته باشید

شیری رنگ

اهل رقابت و بازی دوست. دوست ندارد ببازد
ولی همیشه بشاش است
شما قابل اعتماد و امین هستید و خیلی علاقه دارید وقت
خود را بیرون بگذرانید، با دقت عشقتان را انتخاب میكنید
و بسادگی عاشق نمی شوید اما وقتی او را یافتید تا مدتهای
طولانی دوستش خواهید داشت

نیلی

شما بیشتر متوجه نگاهتان هستید و استانداردهای بالائی در
انتخاب عشق دارید. هر راه حلی را با دقت و تفكر انتخاب
می كنید و بسیار بندرت مرتكب اشتباه احمقانه میشوید
دوست دارید رهبر باشید و به راحتی می توانید دوستان جدید
پیدا كنید

خاكستری

جذاب و فعال هستید، شما هرگز احساستان را پنهان نمی كنید
و هر آنچه را كه درونتان است آشكار می سازید. اما ضمنا
میتوانید خودخواه هم باشید. می خواهید مورد توجه باشید و
نمی خواهید بطور نا برابر با شما برخورد شود. میتوانید
روز مردم را روشن كنید. شما میدانید در زمان مناسب چه
بگویید و خوش اخلاق هستید

سبز

خیلی خوب با افراد تازه كنار می آیید. در واقع آدم
خجالتی ای نیستی اما گاهی اوقات با كلماتت به عواطف مردم
آسیب می رسانید. دوست دارید تا مورد توجه و علاقه كسی
باشید كه دوستش دارید ولی اغلب تنهایید و به انتظار فرد
مورد نظرت می مانید


طلائی

شما میدانید چه چیزی درست و چه چیزی نادرست است. آدم
بشاشی هستید و زیاد بیرون میروید. بسیار سخت میتوانی فرد
مورد نظرت را پیدا كنی اما وقتی او را یافتی تا سالیان
متمادی دوباره عاشق نمی شوی

صورتی

شما همواره در تلاشید تا در هر چیزی بهترین باشید و دوست
دارید به سایرین كمك كنید. اما بسادگی قانع نمی شوی.
دارای افكاری منفی هستید و در جستجوی عشقی شورانگیز
مانند آنچه در قصه هاست هستید

زرد

شما شیرین و بیگناهید ، مورد اعتماد بسیاری از مردم ،
و دارای رهبریتی قوی در ارتباطاتتان هستید. شما خوب تصمیم 
میگیرید و انتخاب درستی در زمان مناسب می گیرید. همواره
در افكار داشتن روابط عاشقانه بسر می برید

خرمائی

باهوشید و میدانید چه چیزی درست است. میخواهید همه چیز
را مطابق میل خود كنید كه گاهی میتواند بدلیل عدم توجه
به نظر دیگران مشكل ساز باشد. اما در مورد عشق صبور
هستید. وقتی فرد مورد نظرتان را یافتید برایتان دشوار
است فرد بهتری پیدا كنید

نارنجی

در مقابل اعمالتان مسئولیت پذیر هستید، می دانید چگونه
با مردم رفتار كنید. همواره اهدافی برای دستیابی به آنها
دارید و حقیقتا برای رسیدن به آنها تلاش میكنید ، فردی
آماده رقابت هستید. دوستانتان برایت بسیار مهم هستند و
قدر آنچه را كه دارید میدانید، گاهی اوقات واكنشتان
زیادی شدید است و علت آن نیز احساساتی بودنتان است

ارغوانی

اسرار آمیز هستید، بهیچوجه خودخواه نیستید ، زود و آسان
نظرتان جلب میشود. روزتان با توجه به خلقتان میتواند
غمگین یا خوش باشد. بین دوستان محبوب هستید اما میتوانید
دست به عمل احمقانه ای نیز بزنید ، بسادگی امور را
فراموش میكنید. بدنبال شخصی هستید كه قابل اعتماد باشد

لیموئی

آرام هستید، اما بسادگی عصبانی می شوید. به آسانی حسادت
می ورزید و در مورد چیزهای كوچك اعتراض میكنید، نمی
توانید به یك كار بچسبید اما دارای شخصیتی هستید كه
اعتماد و علاقه همه را جلب میكند

نقره ای


خیال پرداز و بامزه اید ، دوست دارید چیز های جدید را
بیازمایید. علاقه دارید خود سازی كنید و بسادگی می
آموزید، براحتی میتوان با شما صحبت كرد و شما نصایح خوبی
میدهید. وقتی موضوع دوستی است متوجه میشوید نمی توان به
كسی اعتماد كرد، اما وقتی دوستان واقعی خود را یافتید تا
پایان عمر به آنها اعتماد میكنید

سیاه

شما یك مبارز هستید و دارای انگیزه اید. اما تغییر در
زندگی را نمی پسندید. زمانی كه تصمیمی گرفتید، روی
تصمیمتان تا مدتها پای می فشارید. زندگی عشقی شما نیز
توام با مبارزه است و مثل همه نیست

زیتونی

شما روشن قلب و آدم گرمی هستید. همراه خوبی برای فامیل و
دوستانید. خشونت را نمی پسندید و میدانید چه چیزی درست
است. شما مهربان و بشاش هستید اما بسادگی به مردم حسادت
نورزید


قهوه ای

فعال و ورزشكارید ، برای دیگران مشكل است كه به
شما نزدیك شوند. زمانی كه متوجه میشوید نمی توانید به
چیزی كه میخواهید دستیابید ،‌ بسادگی تسلیم شده آنرا رها
میكنید

آبی

اتكا به نفس كمی دارید و خیلی ایرادی هستید. هنرمند
هستید و دوست دارید عاشق شوید ، اما میگذارید عشقتان از
دستتان برود چون در این مورد از مغزتان فرمان میگیرید نه
از قلبتان

سرمه ای

شما جذابید و عاشق زندگی خود هستید ، نسبت به همه
چیز دارای احساسی قوی هستید و خیلی زود گیج میشوید
زمانی كه از دست شخص یا اشخاصی عصبانی می شوید برایتان
مشكل است آنها را ببخشید

سفید

شما آرزو و اهدافی در زندگی دارید زود حسادت می ورزید
نسبت به دیگران متفاوت و گاهی اوقات عجیب هستید اما همه
این حالت شما را دوست دارند

كبود

احساسات شما بسادگی و ناگهانی تغییر میكند اغلب تنها
هستید ، مسافرت را دوست دارید. انسان صادقی هستید ولی
حرف مردم را زود باور میكنید. یافتن عشق برای شما سخت
است و گمگشته عشق هستید

 

 

یه فال جالب ! كمتر آدمی به فال و طالع بینی اعتقاد راسخ داره ، اما خوندن این جور فال ها خالی از لطف نیست ، ضمن اینكه همیشه یه مواردی هست كه یه جور فال یا طالع بینی گوشزد می كنه و با واقعیت هم سازگاره . مگه نه؟

 رنگ خودتون رو با توجه به تاریخ تولدتون پیدا كنید و بعد توضیح مربوط به اون رنگ رو بخونید


در صورتیكه تاریخ تولد شما در :

اول فروردین ماه باشد سیاه هستید.
بین دوم فروردین تا 11 فروردین باشد ارغوانی هستید
بین 12 تا 21 فروردین باشد. شما سرمه ای است
بین 22 فروردین تا 31 فروردین باشد نقره ای هستید.
بین یكم اردیبهشت تا 10 اردیبهشت باشد سفید هستید.
بین 11 اردیبهشت تا 24 اردیبهشت باشد شما آبی هستید.
بین 25 اردیبهشت تا سوم خرداد باشد شما طلائی رنگ هستید.
بین 4 خرداد تا 13 خرداد باشد شما شیری رنگ هستید.
بین 14 خرداد تا 23 خرداد ماه باشد شما خاكستری هستید.
بین 24 خرداد تا دوم تیر ماه باشد شما رنگ خرمائی هستید.
سوم تیر ماه باشد رنگ شما خاكستری است. 
بین 4 تیر ماه تا 13 تیر ماه باشد شما قرمز هستید.
بین 14 تیر ماه تا 23 تیر ماه باشد شما نارنجی هستید.
بین 24 تیر ماه تا سوم مرداد ماه باشد شما زرد هستید.
بین 4 مرداد ماه تا 13 مرداد باشد شما صورتی هستید.
بین 14 مرداد تا 22 مرداد باشد شما آبی هستید.
بین 23 مرداد تا یكم شهریور باشد شما سبز هستید.
بین 2 شهریور تا 11 شهریور باشد شما قهوه ای هستید.
بین 12 شهریور تا 21 شهریور باشد شما كبود رنگ هستید.
بین 22 شهریور تا 31 شهریور باشد شما لیموئی هستید.
متولدین یكم مهر ماه زیتونی هستند.
بین 2 مهر تا 11 مهر ماه ارغوانی هستید.
بین 12 مهر تا 21 مهر ماه باشد شما سرمه ای هستید.
بین 22 مهر ماه تا یكم آبان ماه شما نقره ای هستید.
بین 2 آبان تا 20 آبان ماه باشد شما سفید هستید.
بین 21 آبانماه تا 30 آبانماه باشد رنگ شماطلائی است.
بین یكم آذر ماه تا 10 آذر ماه باشد شما شیری رنگ هستید.
بین 11 آذر ماه تا 20 آذر ماه باشد شما خاكستری هستید.
بین 21 آذر تا 30 آذر باشد شما رنگ خرمائی هستید.
متولدین اول دیماه نیلی رنگ هستند.
بین دوم دی ماه تا 11 دی ماه باشد رنگ شما قرمز است.
بین 12 دی تا 21 دی ماه شما نارنجی هستید.
بین 22 دی ماه تا 4 بهمن ماه باشد شما زرد هستید.
بین 5 بهمن تا 14 بهمن ماه باشد شما صورتی هستید.
بین 15 بهمن تا 19 بهمن ماه باشد شما آبی هستید.
بین 20 بهمن تا 29 بهمن ماه باشد شما سبز هستید .
بین 30 بهمن تا 9 اسفند ماه باشد شما قهوه ای هستید.
بین 10 اسفند تا 20 اسفند باشد شما كبود رنگ هستید.
بین 21 اسفند تا 29 اسفند باشد لیموئی هستید.

 

قرمز

با نمك و دوستداشتنی، مشكل پسند اما همیشه عاشق.......
اینطور بنظر میرسد كه مورد محبت نیز باشید. با روحیه و
بشاش اما در همان زمان میتوانید بد اخلاق هم شوید 
قادرید با مردم بسیار خوب و با ملاطفت برخورد كنید و این
همان عشقی است كه میتواند در راهی كه در پیش دارید
همراهتان باشد
آدمهایی را كه راحت صحبت میكنند دوست دارید این آدمها
باعث میشوند احساس راحتی بیشتری داشته باشید

شیری رنگ

اهل رقابت و بازی دوست. دوست ندارد ببازد
ولی همیشه بشاش است
شما قابل اعتماد و امین هستید و خیلی علاقه دارید وقت
خود را بیرون بگذرانید، با دقت عشقتان را انتخاب میكنید
و بسادگی عاشق نمی شوید اما وقتی او را یافتید تا مدتهای
طولانی دوستش خواهید داشت

نیلی

شما بیشتر متوجه نگاهتان هستید و استانداردهای بالائی در
انتخاب عشق دارید. هر راه حلی را با دقت و تفكر انتخاب
می كنید و بسیار بندرت مرتكب اشتباه احمقانه میشوید
دوست دارید رهبر باشید و به راحتی می توانید دوستان جدید
پیدا كنید

خاكستری

جذاب و فعال هستید، شما هرگز احساستان را پنهان نمی كنید
و هر آنچه را كه درونتان است آشكار می سازید. اما ضمنا
میتوانید خودخواه هم باشید. می خواهید مورد توجه باشید و
نمی خواهید بطور نا برابر با شما برخورد شود. میتوانید
روز مردم را روشن كنید. شما میدانید در زمان مناسب چه
بگویید و خوش اخلاق هستید

سبز

خیلی خوب با افراد تازه كنار می آیید. در واقع آدم
خجالتی ای نیستی اما گاهی اوقات با كلماتت به عواطف مردم
آسیب می رسانید. دوست دارید تا مورد توجه و علاقه كسی
باشید كه دوستش دارید ولی اغلب تنهایید و به انتظار فرد
مورد نظرت می مانید


طلائی

شما میدانید چه چیزی درست و چه چیزی نادرست است. آدم
بشاشی هستید و زیاد بیرون میروید. بسیار سخت میتوانی فرد
مورد نظرت را پیدا كنی اما وقتی او را یافتی تا سالیان
متمادی دوباره عاشق نمی شوی

صورتی

شما همواره در تلاشید تا در هر چیزی بهترین باشید و دوست
دارید به سایرین كمك كنید. اما بسادگی قانع نمی شوی.
دارای افكاری منفی هستید و در جستجوی عشقی شورانگیز
مانند آنچه در قصه هاست هستید

زرد

شما شیرین و بیگناهید ، مورد اعتماد بسیاری از مردم ،
و دارای رهبریتی قوی در ارتباطاتتان هستید. شما خوب تصمیم 
میگیرید و انتخاب درستی در زمان مناسب می گیرید. همواره
در افكار داشتن روابط عاشقانه بسر می برید

خرمائی

باهوشید و میدانید چه چیزی درست است. میخواهید همه چیز
را مطابق میل خود كنید كه گاهی میتواند بدلیل عدم توجه
به نظر دیگران مشكل ساز باشد. اما در مورد عشق صبور
هستید. وقتی فرد مورد نظرتان را یافتید برایتان دشوار
است فرد بهتری پیدا كنید

نارنجی

در مقابل اعمالتان مسئولیت پذیر هستید، می دانید چگونه
با مردم رفتار كنید. همواره اهدافی برای دستیابی به آنها
دارید و حقیقتا برای رسیدن به آنها تلاش میكنید ، فردی
آماده رقابت هستید. دوستانتان برایت بسیار مهم هستند و
قدر آنچه را كه دارید میدانید، گاهی اوقات واكنشتان
زیادی شدید است و علت آن نیز احساساتی بودنتان است

ارغوانی

اسرار آمیز هستید، بهیچوجه خودخواه نیستید ، زود و آسان
نظرتان جلب میشود. روزتان با توجه به خلقتان میتواند
غمگین یا خوش باشد. بین دوستان محبوب هستید اما میتوانید
دست به عمل احمقانه ای نیز بزنید ، بسادگی امور را
فراموش میكنید. بدنبال شخصی هستید كه قابل اعتماد باشد

لیموئی

آرام هستید، اما بسادگی عصبانی می شوید. به آسانی حسادت
می ورزید و در مورد چیزهای كوچك اعتراض میكنید، نمی
توانید به یك كار بچسبید اما دارای شخصیتی هستید كه
اعتماد و علاقه همه را جلب میكند

نقره ای


خیال پرداز و بامزه اید ، دوست دارید چیز های جدید را
بیازمایید. علاقه دارید خود سازی كنید و بسادگی می
آموزید، براحتی میتوان با شما صحبت كرد و شما نصایح خوبی
میدهید. وقتی موضوع دوستی است متوجه میشوید نمی توان به
كسی اعتماد كرد، اما وقتی دوستان واقعی خود را یافتید تا
پایان عمر به آنها اعتماد میكنید

سیاه

شما یك مبارز هستید و دارای انگیزه اید. اما تغییر در
زندگی را نمی پسندید. زمانی كه تصمیمی گرفتید، روی
تصمیمتان تا مدتها پای می فشارید. زندگی عشقی شما نیز
توام با مبارزه است و مثل همه نیست

زیتونی

شما روشن قلب و آدم گرمی هستید. همراه خوبی برای فامیل و
دوستانید. خشونت را نمی پسندید و میدانید چه چیزی درست
است. شما مهربان و بشاش هستید اما بسادگی به مردم حسادت
نورزید


قهوه ای

فعال و ورزشكارید ، برای دیگران مشكل است كه به
شما نزدیك شوند. زمانی كه متوجه میشوید نمی توانید به
چیزی كه میخواهید دستیابید ،‌ بسادگی تسلیم شده آنرا رها
میكنید

آبی

اتكا به نفس كمی دارید و خیلی ایرادی هستید. هنرمند
هستید و دوست دارید عاشق شوید ، اما میگذارید عشقتان از
دستتان برود چون در این مورد از مغزتان فرمان میگیرید نه
از قلبتان

سرمه ای

شما جذابید و عاشق زندگی خود هستید ، نسبت به همه
چیز دارای احساسی قوی هستید و خیلی زود گیج میشوید
زمانی كه از دست شخص یا اشخاصی عصبانی می شوید برایتان
مشكل است آنها را ببخشید

سفید

شما آرزو و اهدافی در زندگی دارید زود حسادت می ورزید
نسبت به دیگران متفاوت و گاهی اوقات عجیب هستید اما همه
این حالت شما را دوست دارند

كبود

احساسات شما بسادگی و ناگهانی تغییر میكند اغلب تنها
هستید ، مسافرت را دوست دارید. انسان صادقی هستید ولی
حرف مردم را زود باور میكنید. یافتن عشق برای شما سخت
است و گمگشته عشق هستید



:: موضوعات مرتبط: انواع فال , فال بوسیله رنگ ها و تاریخ تولد , ,
:: برچسب‌ها: فال , فال روزانه , جدیدترین فال ها , انواع فال , فال روز , فال حافظ , فال نخود , فال چای , فال قهوه , فال رنگ ها , فال ماهها , فال فصلی , فال عطسه , فال ورزشی , فال عاشقانه , فال روز عشق , فال سال 89 , فال کسب و کار , فال عشق و ازدواج , ,
:: بازدید از این مطلب : 550
|
امتیاز مطلب : 86
|
تعداد امتیازدهندگان : 31
|
مجموع امتیاز : 31
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هاشم زاده

 فال بوسیله چای

 

فال چای كه قدمتی بیش از 3000 سال دارد یكی از روش های رایج و مورد علاقه اینده نگری است كه در حال حاضر نیز برای طالع بینی و .همچنین در محافل دوستانه به عنوان سرگرمی از ان استفاده می شود اساس این فال نیز مثل اغلب روش های دیگر طالع بینی بر این عقیده استوار است كه ضمیر برتر با راهنمایی كردن دست و كنترل ارتعاشات آن.

اشكال و علائمی كه برای جواب به سوال مان لازم است را ایجاد می كند در فال هایی از قبیل ورق و تاروت ضمیر برتر این كار را در هنگام .مخلوط كردن و بر زدن كارت ها انجام می دهد در مورد این فال گفته شده است كه برای افراد تازه كار مشاهده نقوش ایجاد شده و نتیجه گیری از انها كار نسبتا دشواری است ولی با اندكی تجربه این كار به مراتب اسان تر می شود تا حدی كه به گفته بعضی از طالع بینان برای یك فالگیر با تجربه ، خواندن تفاله های چای با خواندن یك كتاب معمولی هیچ فرقی ندارد.

طریقه انجام فال چای :

برای انجام این فال به یك فنجان دهانه گشاد سفید رنگ و یك زیر فنجانی سفید و بدون نقش احتیاج دارید ( برای سهولت مشاهده جزئیات علائم شكل گرفته ). استكان های معمولی برای این كار مناسب نیستند. در واقع فنجان با شیب ملایمی كه دارد باعث می شود تفاله ها بر دیواره های ان چسبیده.

و ایجاد نقوش ، حروف و علائم كنند برای اینكه علائم واضح و قابل تشخیص باشند چای مورد استفاده نباید زیاد شكسته و به اصطلاح خاكه باشد. استفاده از یك صافی برای بدست اوردن مقداری چای درشت شاید فكر بدی نباشد. بهتر است بجای قوری معمولی از كتری استفاده كنید چون قوری از ورود تفاله چای به فنجان جلو گیری می كند.

پس از نوشیده شدن چای توسط شخصی كه فال برایش گرفته می شود ، فنجان باید با دست چپ ( در صورتی كه شخص چپ دست است این كار باید با دست راست انجام شود ) سه مرتبه موافق جهت عقربه های. ساعت چرخانده شده و سپس به دقت بر روی زیر فنجانی واژگون شود توجه داشته باشید كه به غیر از تفاله ، مقدار كمی از چای ( مایع ) نیز در ته فنجان باقی مانده باشد كه موقع چرخاندن فنجان ، تفاله ها كاملا پخش و پراكنده شوند.

از شخصی كه برایش فال می گیرید بخواهید كه در هنگام چرخاندن فنجان به سوالی كه برایش مطرح است فكر كند حدودا یك دقیقه صبر كنید تا مایع كاملا خارج شود. در غیر اینصورت موقع برگرداندن فنجان برای تفسیر ، مایع باقی مانده به داخل فنجان برگشته. و باعث از بین رفتن نقوش ایجاد شده می شود. حالا فنجان را به ارامی و با دقت برگردانده و علائم ایجاد شده را تفسیر كن.

 



:: موضوعات مرتبط: انواع فال , فال چای , ,
:: برچسب‌ها: فال , فال روزانه , جدیدترین فال ها , انواع فال , فال روز , فال حافظ , فال نخود , فال چای , فال قهوه , فال رنگ ها , فال ماهها , فال فصلی , فال عطسه , فال ورزشی , فال عاشقانه , فال روز عشق , فال سال 89 , فال کسب و کار , فال عشق و ازدواج , ,
:: بازدید از این مطلب : 617
|
امتیاز مطلب : 66
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هاشم زاده

   فال روز پنجشنبه : 14 بهمن 1389   

                                                        

 

فروردین: با اینكه امروز نسبت به زندگی خوش بین هستید، ‌اما می‌توانید احساس كنید كه اتفاقاتی دارد می‌افتد كه نگرانی و اضطراب برای شما ایجاد می‌كنند. اما به این معنی نیست كه شما از تغییر می‌ترسید و مخالف آن هستید؛ فقط به این خاطر است كه دلواپس این هستید كه مبادا طرح‌ها و برنامه‌هایی كه برای خودتان دارید خراب شوند. انرژی تان را صرف این نكنید كه با تلاش و كوشش بسیار بخواهید روال زندگی را به همان شیوه قدیمی ‌برگردانید. به جای جنگیدن با تغییر و دگرگونی، با آغوش باز به استقبال‌شان بروید. منتظر چه هستید؟ از همین حالا شروع كنید!


اردیبهشت: الان زمان این است كه با همكاران‌تان تصمیم بگیرید كه توان تان را با هم روی یك كار واحد بگذارید تا بهتر به نتیجه دلخواه برسید،‌ این كار گروهی بهتر و سودمندتر از این است كه هر كس بخواهد كار خودش را بكند و كاری به دیگران نداشته باشد. شما خیلی راحت می‌توانید با دیگران روابط خصمانه‌ای داشته باشید، اما این روابط برای هیچ كدامتان سودی ندارد. توجه كنید كه در كار، دیگران چه پیشنهاداتی می‌دهند و این را هم مدنظرتان قرار دهید كه نیازهای شما چیست. سپس می‌توانید تصمیم بگیرید كه از كجا شروع كنید.


خرداد:
 سیاره حاكم شما عطارد، امروز به خاطر اینكه اورانوس از مسیر خودش خارج شده و سد راه او شده، دچار استرس و ناراحتی شده است. اگر در محل كارتان پیغامی ‌گرفتید كه شما را آشفته و ناراحت كردسعی كنید كه آن لحظه هیچ تصمیمی‌ نگیرید تا كارها را خراب‌تر نكنید. در عوض، اجازه دهید كه این درگیری و ناراحتی راه خودش را برود. شما باید در آخر تصمیم خود را بگیرید و اجازه دهید كه دیگران هم حتی اگر جواب واضح و دقیقی نداشته باشند موضع خود را آشكار كنند. پس عجله نكنید!


تیر:
 ممكن است این روزها از اینكه نگران و مضطرب باشید از اینكه نمی‌دانید بالاخره از دل تان پیروی كنید یا عقل تان؛ حقایق یك طرف جمع شده‌اند، اما دل شما چیز دیگری می‌گوید. اطلاعاتی كه امروز دریافت می‌كنید محكم و مورد اعتماد نیستند. ممكن است آنچه كه فكر می‌كنید امروز درست است، فردا اشتباه از آب دربیاید. ممكن است حتی در تضاد با عقایدتان باشد، اما شما به احساس‌تان اعتماد كنید. مطمئن باشید كه غریزه شما هیچ وقت گمراه تان نمی‌كند.


مرداد: شما می‌توانید هیجان نشاطی را كه دارد به سمت تان می‌آید، در هوا حس كنید، كه نیازتان به ثبات و پایداری را به بارزه دعوت می‌كند. معمولا، شما می‌خواهید كه به خودتان خوش بگذرانید، مخصوصا اگر اخیرا به سختی كار كرده باشید. پس احتمالا نمی‌توانید در مقابل یك دعوت جالب توجه ایستادگی كنید. در نهایت، بهتر آن است كه كاری غیر ازكارهای معمولی انجام دهید كه اجازه نمی‌دادند شما كمی ‌تفریح كنید.


شهریور:
 شما با حجمی ‌از اطلاعات روبرو هستید كه برای‌تان سخت است كه بخواهید همه آنها را جمع و جور كنید و سر و سامان دهید. فقط زمانی كه فكر می‌كنید چه باید بكنید، می‌توانید چیزهای دیگری یاد بگیرید كه راه متفاوتی را پیش پایتان بگذارد. تصمیمات لجوجانه نگیرید. به خاطر اینكه مجبور می‌شوید كه به محض اینكه خواستید كارتان را شروع كنید افكارتان را تغییر دهید. بهتر است كه كمی ‌این احساس تعهدتان را كنار بگذارید و راهی برای خود باز نگه دارید.


مهر: حتی اگر امروز یك قرار ملاقات بسیار مهم داشته باشید، ممكن است اتفاقاتی برایتان بیفتد كه مجبور شوید آن را به وقت دیگری موكول كنید. شاید شما مسئول باشید كه كارهای بیشماری را در اندك زمان یانجام دهید، اما ممكن است انتخاب دیگری نداشته باشید. اگر روال عادی زندگی تان امروز دچار تغییراتی شد و مجبور شدید برنامه‌ریزی دوباره‌ای داشته باشید نگران و مضطرب نشوید. فقط با جریان تغییرات پیش بروید و بهترین كاری كه می‌توانید را انجام دهید و مطمئن باشید دیگران نیز شما را حمایت می‌كنند.


آبان: افكار عالی و آرمانی‌تان امروز ممكن است كه مورد آزمایش قرار گیرند. اگر بخواهید با دیگران درگیر شوید، فكر نكنید كه هیچ كاری را درست انجام نداده‌اید. این ممكن است به خاطر این باشد كه شما تصمیمات‌تان را فقط و فقط براساس ارزش‌های خودتان می‌گیرید و كاری به این ندارید كه در جهان واقعی چه خبر است. نیازی به این نیست كه بخواهید باورهایتان را تغییر دهید. فقط روش‌تان را برای رسیدن به اهداف تان تغییر دهید.


آذر:
 شما حس ششم فوق العاده‌ای دارید و می‌توانید حدس بزنید كه در آینده چه اتفاقاتی برایتان می‌افتد. اما امروز به مانع دشواری برخورد می‌كنید. حل كردن این مشكل ممكن است خیلی آسان نباشد، آن را نادیده نگیرید كه ممكن است همین مشكل برایتان سرنوشت ساز باشد. به جای اینكه دنبال یك راه حل ساده و سریع برایش باشید، سعی كنید یك راه پیدا كنید كه شما را در طولانی مدت به راه‌تان برساند.


دی: امروز ممكن است به احساسی دست پیدا كنید كه شما را به جایی برساند درست خلاف جهتی كه تا به امروز فكر می‌كردید. در حقیقت، ایده جدید شما احتمالا برخلاف ایده‌های دیگران خواهد بود. راه آسانی نیست چرا كه احتمال آن می‌رود كه طی روزهای آینده با ایستادگی و مقاومت روبرو شوید. بنابراین، بهتر است كه حالا از غریزه‌تان كمك بگیرید و از راه‌های قدیمی‌دوری كنید.


بهمن: عطارد حُقه باز خطوط ارتباطی دَرهم بَرهمی ‌دارد و سعی می‌كند كه پیام‌هایی را به اورانوس استوار برساند. متاسفانه، شما نمی‌توانید اكنون به افكارتان اعتماد كنید؛ به خاطر اینكه قادر نیستید كه تشخیص دهید كدام درست و كدام غلط است. می‌توانید از فرضیات‌تان استفاده كنید كه درباره این اطلاعات گم شده تنها راهی است كه دارید. اما نتیجه‌تان به خیال نزدیك‌تر است تا با واقعیت. تا می‌توانید مشغول باشید، اما تا زمانی كه هوا برای‌تان صاف و یك‌دست شود صبر كنید تا بتوانید موضع جدیدی برای موضوعی خاص اتخاذ كنید.


اسفند: این خیلی گیج كننده است كه ندانید به چه كسی می‌توانید اعتماد كنید. توانایی ترسیم شما ممكن است امروز اطلاعات باارزشی برایتان داشته باشد. و این همه آنچه كه شما تا به حال می‌دانستید را نقض می‌كند. در فرضیات دیگران غرق نشوید، حتی اگر احساس می‌كنید كه مجبور هستید كه راهی را انتخاب كنید كه فكر می‌كنید به سختی شما را درگیر می‌كند. چند روزی صبر كنید تا بفهمید كه چگونه جنگ تمام می‌شود قبل از اینكه بخواهید یك راه را از میان دیگری به اجبار انتخاب كنید.



:: موضوعات مرتبط: انواع فال , فال روز , ,
:: برچسب‌ها: فال , فال روزانه , جدیدترین فال ها , انواع فال , فال روز , فال حافظ , فال نخود , فال چای , فال قهوه , فال رنگ ها , فال ماهها , فال فصلی , فال عطسه , فال ورزشی , فال عاشقانه , فال روز عشق , فال سال 89 , فال کسب و کار , فال عشق و ازدواج , ,
:: بازدید از این مطلب : 549
|
امتیاز مطلب : 91
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هاشم زاده
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1389 | نظرات ()